Οι στόχοι της εφαρμογής αυτής είναι:
Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών έκδοσης αποφάσεων σχετικών με την επιδότηση στέγασης-σίτισης στους μαθητές
των σχολικών μονάδων ΕΠΑΣ, ΣΕΚ-ΠΣΕΚ του ΟΑΕΔ.
Η δημιουργία και διαχείριση μητρώου αποφάσεων και επιδοτήσεων στέγασης - σίτισης.
Η δημιουργία και διαχείριση μητρώου επιδοτούμενων μαθητών των παραπάνω σχολικών μονάδων.
Η εξαγωγή σχετικών οικονομικών και στατιστικών στοιχείων που χρειάζεται η Διεύθυνση Α2.
Καταχώρηση των στοιχείων των μαθητών και αιτήσεών τους για λήψη επιδόματος στέγασης - σίτισης.
Οι καταχωρήσεις αυτές γίνονται από τις σχολικές μονάδες.
Το Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας ενημερώνεται άμεσα (online) για τις υπάρχουσες αιτήσεις των μαθητών και προβαίνει
στην αξιολόγησή τους.
Μετά την αξιολόγηση το αρμόδιο τμήμα προβαίνει στην έκδοση των κατά περίπτωση σχετικών αποφάσεων.
Με αυτό τον τρόπο ελαχιστοποιείται ο χρόνος που απαιτείται για τη χορήγηση των σχετικών επιδομάτων στους μαθητές.
